121111

Idag är den stora dagen. Melissa ska döpas och jag är så nervös att jag inte kunnat sova.
M däremot är cool lugn. (sover som en stock)
Jag går igenom alla listor i huvudet och hoppas att jag inte glömt något. Försöker planera allt in i minsta detalj och tänker ut alla möjliga scenario.
Något jag inte kan komma på hur mycket jag än tänker på det är var tusan jag ska göra av händerna medans jag står i kyrkan. Några tips?
Jag är så van vid att hålla M men nu ska nån annan göra det så jag har händerna fria men ingen aning var jag ska göra av dom. Nu ska jag återgå till att springa runt som en yr höna.
Ha en bra dag!



Kommentarer
Thilde

jag såg allt hur du gömde dig bakom psalmboken stundtals ;) haha
Tack för ett supertrevligt dop! :) Melissa var så fin så fin som vanligt, och de var kul att träffa hennes fader hulken också ;) haha

2012-11-11 @ 19:01:47
URL: http://thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0