121108

Jag älskar Melissa mer än något annat i världen och varje gång jag tittar på henne fylls mitt hjärta med glädje men den lilla tjejen är banne mig inte så smart alla gånger. Fram till klockan 5 har hon vaknat en gång i timmen för att visa vem som bestämmer, hon har somnat om efter ca 5-10 minuter men ändå! Efter 5 kände hon nog att hon behövde lite mer sammanhängande sömn och sov till 9.15.
Jag vaknade av att hon snurrat och ålat sig upp bakom mig och låg och klappa mig på axeln. Allt glömt och förlåtet!
Snart ska vi till kyrkan och prata med prästen om dopet.



Kommentarer
Sofie

Sover Melissa i din säng varje natt? Varför i så fall? :)

2012-11-08 @ 14:33:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0