120714

Nu har det gått 1 vecka. 7 dagar fyllda med fullständig lycka! Jag har varit värdelös på att blogga och det beror på att jag levt i min lyckobubbla med min helt fantastiska dotter. Men jag ska försöka bättra mig. Hon har fått namnen Melissa Leyton Carla. Melissa är en jättesnäll bebis som inte gör så mycket väsen av sig. Hon sover mest och när hon är vaken vill hon gärna vara i sittande läge och utforska omvärlden. Jag måste erkänna att det är jätte svårt att försöka beskriva sitt barn eftersom att det jag helst vill skriva är att hon är perfekt, finast i världen och den bästa 7 dagar gamla bebis man kan tänka sig men så känner nog alla mammor. Så om ni undrar något eller bara är nyfikna så fråga på så svarar jag :) Just nu ligger vi i sängen. Melissa sover men ligger och fäktar som en liten ninja och det har hon fått från sin pappa. Jag ska försöka slita mig från sängen och göra lite nytta men det är svårt när man har perfektion liggandes bredvid sig.



Kommentarer
Kitty

Hon är helt underbart söt :) och förstår din lycka att bli mamma är det bästa som kan hända en :) men grattis än en gång till din söta dotter :) kram Kitty

2012-07-14 @ 10:12:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0