sömngångare

Halv 6 imorse gav jag mig ut på de snötäckta slaffsiga vägarna. Inom statoil och köpte 2 Red bull och sen vidare till jobb. Första barnet kom 6.40 så hade ju en stund för mig själv om man säger så. Men här spökar det iaf inte :-) 6 barn på 3 personal är rätt lagom, så ta i trä idag blir nog en ganska lugn dag.
Fick höra att ett barn på höften klär mig. Man tackar man tackar! Längtar till barnet på höften är mitt eget men det kommer när det kommer. Förhoppningsvis innan 25 :-P Så har ju ca 2,5 år innan jag behöver känna någon stress.
Har funderat på det med barn. Det kan ju verkligen vara en dealbreaker. Vill en av parterna inte ha barn brukar det gå i krass och vill man för mycket kan man skrämma bort den stackars satte som inte känner sig riktigt redo än.
Varför är det så?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0