Liv

Det finns så mycket död runt omkring mig. 
När jag blundar ser jag döden. 
Jag känner doften av döden. 
Jag tänker på döden. 
Jag sörjer på grund av döden.
Döden har förändrat mig för alltid. 

Hur dåligt jag än mår och hur svårt det än må vara så vill jag göra mitt bästa för att Melissas liv inte bara ska vara fullt av döden utan även glädje och viktigast av allt: liv! 
Kan tyckas väldigt litet men..
Jag gick och köpte ett litet växthus och fröer. 
Så på vår balkong står numera ett växthus med blivande tomater, paprikor och solroser som jag och Molla planterat tillsammans. 
Än så länge har tomaterna och solrosorna växt upp lite och vi väntar tålmodigt på paprikorna. 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0