150207

Igår åkte hela familjen till gymmet. 
Jag och Daniel tränade ben och Melissa växlade mellan att äta frukt och kolla på youtube klipp och springa runt och "träna". Mollas träning kan vara det sötaste jag sett. Eller iaf delad första plats med hennes "flexing" 

Jag har bestämt sen innan att jag ska träna ben på fredag så min tanke va att köra ett litet myspass igår med lättare vikter och allt för många reps. Medans Daniel tänkte helt tvärtom och PB:ade i knäböj. 200 kg i knäböj! 
Stolt är bara förnamnet. 

Som sagt tanken va ett lugnt pass och det blev det men nog fasiken har jag så ont i rumpan idag att jag knappt kan sitta. Men det måste ju betyda att övningarna jag körde är grymma. 
Snea utfall. 
Bulgariska utfall. 
Kickbacks. 
Benspark 
Och liggande lårcurl. 







Nu har jag precis kört en timmes cardio och ska hem och tanka kroppen och förbereda mig inför kvällens crossfit pass. 
Note to self: benträning innan crossfit är sjukt dumt! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0