150122

Dag 3 efter op och jag mår så oförskämt bra. Lite om kring brösten och rörelsehindrad men ändå jäkligt bra. 
Tog tag i mitt liv och tog mig en dusch innan och let me tell you.. det behövdes! 
Dofterna från mina armhålor går inte ens att beskriva. 
Det luktar inte svett det luktar bara sjukt jävla äckligt och jag kunde inte låta bli att sniffa på det 🙈 
Så en dusch och sen en promenad för att få igång kroppen. 
Vädret ute är helt underbart. 
Gick i ett lugnt tempo och det kändes riktigt bra. 
På måndag ska jag åka in och ta bort stygnen och hoppas på att få tillåtelse till att börja gå ordentliga promenader. 
3 dagar i soffan börjar ta ut sin rätt. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0