150119 boobs.

Jag lever!!  
Och jag mår faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att jag skulle. 
Jag ska inte ljuga. Det gör ont. Väldigt ont. Men jag va förberedd på värre. 
Mina bröst känns som sprängfyllda amningstuttar och trycket på bröstkorgen känns så som jag tror att det skulle kännas om en elefant satt på mig. 
Trots morfin känner jag mig ganska klar i huvudet och inte speciellt trött. 

Så med andra ord mycket bättre än jag räknat med. 
Men jag är inställd på att det vänder lagom tills jag kommer hem imorgon. 





Kommentarer
Emma

Hej! Vad roligt att du har opererat dina bröst,jag har länge läst din blogg och jag har också tänkt göra det snart. Hur mycket la du i och vilken storlek kommer det att motsvara? Hoppas det blir bra och att komplikationerna inte är alltför jobbiga :)

2015-01-19 @ 20:55:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0