1501111

Denna söndag började med en av mina personliga favorit: morgoncardio på ett folktomt gym. 


Jag gick i stormen till och från gymmet i stormen och gick i 5,5% lutning i 45 minuter på löpbandet.

Sen gav vi oss iväg på äventyr och idag blev det vanningen tillsammans med Molly och Andreas. 
Och om vi inte visste att vår dotter va en galning utan rädslor innan då vet vi det nu. 
Hon hoppade från kanterna, åkte barnrutschkanan på alla möjliga och omöjliga sätt. Hon klättrade och kastade sig utan att ens tänka efter. 
Och den stora rutschkanan åkte hon tillsammans med mig så många gånger att jag tappade räkningen. 





Och trots att jag tycker vi hållt igång rätt bra denna helgen har vi lyckats se frost 6 (!!!!!) gånger på 2 dagar. 

Nu säger vi god natt 😘









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0