150105

Jag är nog ganska beroende av min telefon. 
Detta insåg jag när mitt nätverk inte fungerade på1,5 dygn. 
Ingen instagram, ingen blogg, ingen Facebook och inga sms med nån som
skrev genom iMessages. 
På ett sett va det skönt men på ett annat va det fruktansvärt hemskt och traumatiserande. 

Som tur är hade jag annat att tänka på större delen av tiden. 
Igår va vi tillsammans med min syster och mamma på Malmö museum. 
Jag har aldrig tänkte på det men det är faktiskt extremt barnvänligt. 






















Idag har jag hoppat in och jobbat och eftersom jag VÄGRA lämna Melissa på dagis i 11 timmar efter 18 dagars ledighet fick hon följa med mig till jobb. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0