Vi mot världen!



Sambo och livskamrat här!

Tänkte bara skriva några små ord i all hemlighet här..

Som ni alla säkert redan vet så är Cissi en helt fantastisk mamma och människa.. Men hon besitter fler bra egenskaper än så.

Visst kan hon vara som en tjurig liten unge ibland, men det kan vi ju alla, ups and downs liksom, thats life.. Ska inte glömma hennes morgonhumör heller, jävlas man då, vilket jag tycker e sjukt kul, dååå blir det liv på honan 😂! 

Men den största delen av våran tid vi spenderar ihop är helt fantastisk, nog för att vi har en fantastisk dotter men även Cissi är en fantastisk partner och livskamrat.. När hon bjuder på sitt vackra leende så lyser hon upp allt i sin närhet, tro mig det smittar av sig långa vägar.. Hon är en omtänksam, snäll, vacker, sexig och helt fantastisk person. Sen tränar hon ju också, inte sådär mesigt och hafsigt som många människor gör utan hon tar i tills hon spricker, finns det något sexigare? Nää skulle inte tro det va..
Att kunna träna ihop med sin sambo och få ut fullt av sin träning, varje gång, det e något alla borde få uppleva. En magisk känsla, man känner direkt att nu har man fasen hittat rätt, inte bara för den dagen utan även för resten av livet.. Jag menar liksom, tänk att få dela ett så stort och tidskrävande intresse ihop med någon man tycker så mycket om, magiskt.. 

Vad jag egentligen ville säga är att jag älskar henne, med hela mitt stora och varma hjärta och kommer göra allt för att få dela resten av mitt liv ihop med denna helt underbara människa <3❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0