150227

Jag har gjort 2 framsteg när det gäller träningen denna veckan 😃 

Framsteg 1: Jag har kört mitt första armpass sen operationen, visserligen med väldigt lätta vikter. 3 kilo som max Och jag testade bara 3 olika bicepsövningar och 2 triceps men det funkade väldigt bra. 

Framsteg 2: igår när jag körde cardio kunde jag ösa på lite så istället för att gå 5,2km/h i 5% lutning kunde jag dra upp hastigheten till 7 km/h och 10% lutning. Inte hela passet men intervaller så det märkt att kroppen sakta men säkert blir bättre. 







Avslutade gårdagens cardio med lite stretching eftersom att jag är så jäkla stel att jag börjar tro att det är farligt. 




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0