150221

I söndags medan Melissa sov middag fick jag lite tråkigt och kan ha lagt en onödigt stor beställning på nya träningskläder från H&M. 
Jag behöver ju nya sportbhar men i mitt rastlösa tillstånd tyckte jag att hela garderoben behövde uppdateras. 
Ny kropp nya kläder lixom. 
Och igår fick jag hem alla kläderna. 
Som ett barn på julafton. Jag älskart! 


1 långärmad tröja, 6 linnen, 4 sportbhar och 2 par byxor. Med andra ord borde jag klara mig iaf ett litet tag framöver. 

Idag fick jag möjlighet att inviga 2 av plaggen under veckans andra benpass. 
Tar det fortfarande väldigt lugnt och använder inga vikter. Skyndar långsamt som det så fint heter. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0