150218

Hejsan hej alla fina! ❤️ 
Jag har fortfarande en löjlig träningsvärk i mina ben och i min rumpa och efter gårdagens corepass har jag även en helsikes träningsvärk i magen. 
Otränadtjej88.com

Trots detta lyckades jag ta mig igenom 60 min cardio och lite stretching idag. 
Det känns så jäkla bra att jag faktiskt kan röra mig och vara så pass aktiv som jag faktiskt kan vara. 
Jag är väldigt medveten om mina begränsningar och pressar absolut inte min kropp utan tar det lugnt och mystränar ett tag till. 

Är det någon av mina läsare som gjort bröst och tränar? 
Isåfall: när kunde ni börja träna? Och vad har ni på er när ni tränar, bh eller sport-bh? 








Kommentarer
Madde

Jag opererade brösten för några år sedan och jag vågade inte träna bröst på mer än ett halvår, tycker det kändes super läskigt och ville att det skulle läka ihop ordentligt (la också bakom)
Jag kan fortf tycka att det känns lite obehagligt men det kanske är för att man nu har bröst som rör/flyttat på sig eftersom jag inte hade det förut haha :)

I början tränade jag i en sport-bh som jag köpte till operationen men du tränar jag i vanliga sportbhar från typ H&M:)

2015-02-18 @ 19:35:06
URL: http://www.lyckliigagatan.blogg.se
-

Jag fick stänga direktioner att inte träna bröst på 6
Månader minst och sen börja så smått, bara en armhävning då kändes fel och än idag 8a år senare kan de kännas konstigt i vissa övningar/rörelser med mycket vikt på.
Kör och alltid kört i vanlig sport bh de sitter där de sitter så man slipper köpa dyra stay-in place bh utan hm går fint.
Hoppas du fått lite svar.

2015-02-18 @ 20:50:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0