150216

Idag är jag en fri kvinna. Som jag längtat efter denna dagen. 
I fyra veckor har jag räknat ner och fantiserat om den här dagen och nu är den kommen. 
Dagen då jag kunde sluta använda tortyr bh-n och det extremt fula och obekväma bandet. 
Att kunna andas utan ett sjujäkla tryck över bröstet är något jag tagit för givet innan men no more. Nu ska jag njuta av varenda andetag. 

Jag gav mig på ett träningspass som inte innehöll cardio och det funkade riktigt bra. Jag körde utan vikter på de flesta övningar och fler reps än vanligt. Vissa övningar hade jag ankelvikter á 1 kg styck. Mycket tyngre än så blir det nog inte på ett tag. 
Kan inte sträcka upp armarna helt och får fortfarande inte dra/lyfta tungt så jag får nöja mig med en kombination av cardio och lätt benträning ett tag till. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0