150201

Välkommen februari. 
Jag blir alltid lika förvånad över hur snabbt tiden gått varenda gång det blir månadsskifte. Kanske dags att sluta med det 🙈 
Igår förmiddas kom farfar och Tii och hämtade Melissa för att ta med henne upp till stugan. 
Så jag och Daniel hade en barnfri lördagskväll. 
Vad gjorde vi för nått kul då undrar ni? 
Vi tränade, åt, kollade på film, städa bilen, åt, åt, kollade på film, åt godis och sen sov jag i en säng för första gången den op. 
Jag har sovit i soffan varje natt sen op r att inte riskera att bli knuffad på av både Daniel och Melissa som kommer in till vår säng varenda natt. Så molla och pappa har sovit i stora sängen och jag har sovit i soffan. Men inatt sov jag i sängen och det funkade bra. Behövde bara säga till D att samla ihopa sig en gång. 
Imorse körde jag mitt 5 cardiopass denna veckan. 

Under dagen har vi fått bilder på Molla: 



Hon har det verkligen helt fantastiskt bra däruppe och även om vi inte gjorde nått speciellt är det skönt att bara kunna finnas utan att ha ett barn att roa varenda sekund. 
Men nu är vår skatt äntligen hemma igen och vi sitter och myser till frost för 10:e gången denna veckan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0