150415

Jag får sällan träningsvärk i mina axlar när jag tränar ensam eller även med nån annan egentligen.
Danielr dock ett undantag. 
Jag tror att det beror på en kombination av att han vet vilka övningar som svider extra mycket och att jag alltid tar i lite mer när vi tränar ihop. 
Och det va precis vad jag gjorde igår under vårt axelpass. 
Så idag är jag inne på dag 2 men en jävulsk träningsvärk i rumpan plus ont i axlarna, ner för ryggen och ut i armarna. 
Det är dagar som dessa som jag börjar ifrågasätta om det verkligen är så jäkla bra att träna såhär hårt.
Men sen ser jag resultaten och biter ihop och försöker köra ännu hårdare. 




Och idag skulle det egentligen vara vilodag men istället blev det 45 minuter på crosstrainern följt av stretching eftersom att jag är stel som en pinne och vig som ett kylskåp. 
Nu är jag även svettig som en gris 🙈






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0