150416

Om jag säger att jag grät mig till sömns igår så överdriver jag lite. Riktigt så dramatiskt vart det inte men jag grät faktiskt en skvätt innan jag somna. 
Anledningen till det är för att min lilla lilla flicka inte alls är liten längre. 
Igår hade vi samtal med Melissas mentor och jag kan stolt säga att vi har en väldigt smart och utvecklad dotter. 
Hon kan mycket och vill mycket, är nyfiken, framåt och väldigt logisk. Hon älskar sång och sagor. 20 bitars pussel  lägger hon utan svårigheter och klär sig gör hon själv. Dans och gympa älskar hon och hon trampar på en cykel som ett proffs. 
Hon är med andra ord ingen bebis längre utan en stor tjej. 
Hon är så pass stor att hon redan i Maj ska byta avdelning på förskolan. Så om 2-3 veckor kommer Molla tillsammans med sin bästis byta från 1-3 års avd till 3-5 år. 
Jag är så otroligt stolt och nöjd eftersom att hon hamnar på den avdelningen och med dom pedagogerna jag önskat men samtidigt är jag jättenervös. Hon kommer vara yngst på avdelningen och jag vet inte hur hon kommer reagera på det. 
Jag tror iofs att det är jag som kommer ha mest problem med omställningen 🙈








Kommentarer
Moste

Du ska vara riktigt stolt som har skapat och uppfostrar en så underbar kärleksfull framåt smart och duktig glad och lycklig flicka hon har 2 underbara föräldrar. Jag är stolt över att vara moster till en sån fantastisk skapelse ❤️❤️❤️

2015-04-16 @ 13:33:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0