150413

Idag blev det ett benpass tillsammans med min älskade Mr Muscle. 
Vi började passet med lite knäböj och jag klarade av att köra 4set * 6 reps på 60 kilo och kände mig jäkligt nöjd med det. 
Fram till Daniel slängde upp 200 kg 2(!!!) gånger som ingenting. 
Jag är så jäkla imponerad och stolt över den människan. Känner ingen annan som har en sån vilja och en sån glöd som han har. Det är verkligen inspirerande och motiverande att få dela sitt liv med någon som brinner så stark för något och är så bra och så kunnig som Daniel faktiskt är. 
Att han dessutom lyckas piska mig varje gång är något jag hat/älskar. 

Efter knäböj blev det gående utfall, där jag startade med 5 kilos hantlarna och avslutade med 15 kilos hantlarna. Så 30 kg i utfallsteg. 
Sen blev det lite benspark och liggande lårcurl. Och sen dog jag! 
Mina ben är verkligen mos just nu! 
Och imorgon kommer det vara så mycket värre. 
Men förhoppningsvis blur det fina resultat. 
Planen är större rumpa, bredare ben och bredare rygg så kommer midjan se mindre ut. På så sätt kan jag fortsätta äta allt det skräpet jag äter 🙈😂


Om ni vill krydda liggande lårcurl så testa denna 👆 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0