150411

Boomshackalacka!! 
Det blev ett nytt rekord imorse. Eller egentligen 2! 
7,1 km löpning utan vila Och totalt 8,63 km på 1 timme. 
Jag ska ju försöka klara milen på under en timme. Känns sjukt långt borta men jag vet att jag kände samma sak förra året och då klarade jag det. 


Nackdelen med att pressa kroppen så hårt är att jag känner mig helt förstörd, både fysiskt och psykiskt. 
Jag är så trött i huvudet och öm i både, knän, höft och rygg. 
Men det har inte hindrat oss från att ha en mysig eftermiddag i Pildammsparken. Vi har gått, lekt på en superfin lekplats, matat ankorna, ätit i solsken och "tränat" på ett av utomhusgymmen. 













Kommentarer
sofie

Hur hittar man till den lekplatsen? ☺

Svar: Tyvärr kan jag inte svara på det då vi bara gick runt och hittade det av en slump. Men har för mig att det ligger i park delen och inte vid dammen. Sorry 🙈
Ciliija

2015-04-13 @ 17:09:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0