140930 dagens pass

Boomschakalacka vad bra det blir när man släpper allt och bara kör. 
Med en helt dödlig träningsvärk i rumpan lyckades jag ta mig igenom dagens core- pass som dagen till ära innehöll extra mycket rumpaktivering. 
Efter det 30 minuters självplågeri blev det ett snabbt axel pass. 
Och bara sådär från ingenstans blev det ett nytt PB.
 15 kg/ arm i hantelpress utan någon som helst hjälp. För ca 2 veckor sen fick jag ha hjälp av inte en utan två personer för att klara detta, en som bar upp hantlarna och la dom i mina händer i uppsträckt läge och en som pressade upp mina armar. Men idag sa det bara swish! Så hade jag klarat 2*3 st helt ensam. 
Att jag har minst tvådubblat mitt kaloriintag kan absolut påverka en hel del. 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0