140916

Jag erkänner. Jag har gått och blivit en gymråtta. 
En sån som inte kan testa något nytt eller köra ett pass istället eftersom att det stör den "egna" träningen. 
Men idag, hör och häpna fick jag för mig att gå på ett 30 minuter långt corepass. Och inte nog med att jag fick för mig, jag genomförde det oxå. Eller ja.. Nån jäkla corestjärna är jag inte och jag kunde omöjligt hänga med genom hela passet. 
Idag kördes något som tydligen kallades 100 till 10 och sen tillbaka. 
Så 100 reps situps följt av 90 ryggpress, 80 cyklingar osv när vi sen var nere på 10 och färdiga och då menar jag 
F. Ä. R. D. I. G. A. 
Jag va helt slut! 
Ja då börjar vi om igen. Från 10 reps upp till 100. 
Jag tror helt ärligt att jag dog lite. Och jag kände mig ganska så dålig med tanke på att jag lätt va sämst i lokalen. 
Så för att höja mig själv gick jag ut i gymmet och körde lite vader som är min starkaste muskel"grupp" så det vart ett litet bergochdalbanne pass idag. Men oj oj vad jag är taggad inför nästa corepass för det är definitivt nått jag tänker fortsätta gå på. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0