141015

Körde mitt andra crossfit pass idag. 
Efter 15 minuter svettades jag mer än vad jag normalt gör under ett tung benpass. Jag kan även ha snärtat mig själv med hopprepet ett 10tal gånger. 
Idag vart det mest teknik och övningarna utfördes till största delen med en vanlig trästång som vägde i princip ingenting. 
Sjukt lätt tänker ni säkert för det va precis vad jag gjorde men vilken jäkla mjölksyra det blir efter bara några reps. 
Vi avslutade med en relativt lätt wod. 
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 
Marklyft. Pushpress. Utfall. 
Med en 10 kilos viktplatta. 

Pratade lite med han som höll i det efter och fick beröm för min hållning, min teknik och min balans. 
Men lider tydligen av något som många särskilt tjejer drabbas av:
Jag vågar inte misslyckas så struntar hellre i att försöka- sjukan. 
Jag håller helt och hållet med om det. Och då har jag ändå blivit extremt mycket bättre så ni kan ju bara föreställa er hur illa det varit innan. 
Men det är något jag ska jobba på! 👊 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0