141012

Jag är inget direkt fan av pwo egentligen och det beror på den stickiga känslan man får i kroppen av de flesta sorterna. Men igår tvingade Daniel i mig Ignite från prime. 
Inte det godaste jag druckit men så jäkla bra! Kände verkligen en enorm skillnad under träningspasset och fick bara lite kli i näsan så nu står det på att göra listan innan varje träningspass- ta selfies. Halsa pwo. Kolla så att rumpan sitter på plats innan jag går till gymmet. 

Väl på gymmet hade jag och D möjligheten att träna tillsammans men han vägrade för, och jag citerar "tramsade sist vi körde ihop" 
Har ni hört nått så dumt? Och så mycket skitsnack. Vem här tror att jag tramsar under tiden jag tränar? 
Haha okej det händer faktiskt ibland. 
Och sen kan jag tillägga att vi inte ens skulle träna samma sak så det kan ha avgjort det. 
Trots det så hjälpte Daniel mig med upplägget för mitt triceps/bicepspass och fy farao. Vilket jäkla pass. Superset med 20 reps på vardera övning. 6 övningar. Och det resulterade i skakiga armar med en jäkla pump och en in i bängens träningsvärk. 

Idag har det inte blivit någon träning alls eftersom att jag ska träna mån-ons nästa vecka. Det här med vila är viktigt kompisar. Kom ihåg det! 
Istället har vi hängt på lekplatsen i det fina vädret och sovit lite för lång midda. 



Jag passade även på att ställa mig på vågen. Och jag har fortfarande inte bestämt om det va ett bra eller dåligt beslut. Vågen visade +5,6 sen i augusti. Att jag ska gå upp i vikt har jag bestämt. Att inte ha några större krav på hur har resulterat i galna mängder chips och godis samt enorma portioner mat. 
Så nu väger denna 173 cm långa spättan 65,6 kg. 
Och såhär ser det ut 👇 


Inte superbekväm eller så värst nöjd men jag vet att det är för en bra sak så blåvalen lever vidare. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0