141007

Igår gav jag verkligen 110% på träningen vilket resulterade i ett helt galet bra pass. Även en galen träningsvärk kan tilläggas. 
Idag körde jag först ett 30 minuter långt corepass där jag om sanningen ska fram, myglade lite onödigt mycket. Efter körde jag ett medelmåttigt axelpass. 
Det va inte dåligt men det var långt ifrån bra. 
Men inte misströstar jag för det. För jag har ÄNTLIGEN insett att jag inte kan ge 100+% varenda pass. Min kropp hade typ kollapsat. Så även om det känns sådär ball så behövs dessa halvdana passen ibland. 
Imorgon tänkte jagmöjligtvis, vi får se, kanske testa crossfit. 
Nån som provat eller gör det regelbundet? Åsikter tack! 



När motivationen, självkänslan och de positiva tankarna tryter vänder jag mig till Molla för kärlek och genast känns allt bättre. 


Kommentarer
Emma

Har testat det 2-3 gånger, är också ganska vältränad som dig. Men ändå så är det stentufft, men roligt och effektiv träning ! :)

2014-10-07 @ 22:17:43
Izalindwall

Om du ska testa crossfit så får du gärna utvärdera sen vad du tyckte, jag själv är väldigt sugen på att börja och har varit det länge, men jag tänkte dock börja i Höllviken isåfall, du ska i Trelleborg eller :)?

2014-10-07 @ 22:40:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0