141001

Vilodag. Eller ja. Vila från styrketräningen iaf. Så cardiodag är nog det rätta ordet egentligen. 

I perioder kör jag ganska mycket cardio. För att jag faktiskt gillar att gå men att gå i regn och rusk är ju lagom roligt och jag vill inte ta allt för mycket tid ifrån Molla så nu är det lite omprioritering dom gäller. 
Men just nu är mitt schema så att jag slutar jobba under tiden Melissa sover middag på dagis vilket betyder att jag har en timme att slå ihjäl så varför inte ta vara på tiden? 
Så cardiodag idag! 
Men istället för vanlig cardio har jag de senaste 2 gångerna kört "mörda benen" cardio. Och svetten lackar kan jag lova er. 
Hastighet: 5,5 km/h. Lutning: 10% av 15. 
Att gå i uppförsbacke kan tyckas vara jobbigt nog men nej. 
Spänn även det bakre benet vid varje steg. Vi snackar på gränsen till kramp mycket spänning. Att göra detta men en katastrofal träningsvärk i underkropp och mage är inte lätt. 
Men vem har sagt att det ska vara lätt? 
Testa! Och jag lovar er att ni verkligen kommer känna att ni lever. 


Detta är vad jag dricker innan och under träningen. 
Celsius och bcaa från prime. En så jäkla lyckad kombo att det är på gränsen till löjligt. 




Och den eviga kampen om vem som ska få ha Spotify. Har jag förresten berättat att jag är världsmästare på sten, sax och påse? 
Eller att det kan lösa alla problem? Blöjbyte, disk, ja you name it. 



Och när jag ändå har en på tråden..
Att träna med keps är typ världens bästa "stänga ute omvärlden" metod. Mer kepsträning åt folket ✌️






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0