140520

Asså ibland orkar jag inte med mig själv! 
Jag är en snart 26-årig mamma som sitter ensam i ett personalrum på jobb och bölar. 
Instagram och Facebook är genomkollat så sitter och kollar igenom bilderna i mobilen och börjar på fullaste allvar grina. 
Happytears men ändå! 
Jag sitter och tittar på bilder på Molla och känner hur hela jag bubblar över av kärlek till henne. 
Jag är så lyckligt lottad som får vara mamma till henne att det inte ens går att beskriva. Hon är så vacker att jag inte kan förstå att hon kommer från mig. Hon är min ängel! Min räddare och mitt liv! 
Jag önskar att jag nån gång finner ord för att beskriva precis hur jag känner. För detta är bara ett yttskrap. 




















Kommentarer
*Tessan*

Saknar ditt skrivande :0)

2014-06-07 @ 08:55:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0