140513

Jag lever med konstant trötthet. 
Jag vaknar trött. På dagen trycket jag i mig koffein i alla dess former för att kunna hålla ögonen öppna och på kvällarna är jag helt förstörd av trötthet. Sist jag va så här trött va när jag va gravid med Molla. Men håll era hästar nu. Jag är INTE gravid. Jag är bara sjukligt trött. 
Funderar på att gå till läkaren med det men då blir det blodprov och jag och blidprov är sådär bra vänner så jag tror att jag skjuter på det ett tag till. 

Idag har jag lyssnat på min kropp och låtit den vila från styrketräning efter 3 dagars hårdträning. Idag nöjde jag mig med 1,5 timmes promenad. 





Kommentarer
Bina

Det kan vara pollen!! Jag var extremt trött vid den tiden jag fick reda på att jag hade pollen, jag sov hela nätterna, sov efter skolan, sen igen hela natten.. Kolla det!! 😊

2014-05-13 @ 20:49:05
URL: http://olasdottir.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0