140511 tivoli

På andra sidan gatan från oss har det i helgen varit tivoli och idag fick vi för första gången 1 timme över till att gå dit och se vad Molla tyckte om karuseller. 
Hon älskade det.
Så nu planeras det tivoli i sommar som bara den. 
Molla åkte sin första karusell ensam, en bil som körde runt 5 varv, låter sådär skoj men hon log från öra till öra alla varven. 


Hunden Frank som pappa vann skulle självklart med. 



Andra karusellen följde jag med på och där satt hon på en häst som även den gick runt runt. 

Sen blev det pappas tur att följa med på tåget 




Jag älskar dessa två så mycket att det gör ont. 
Att både jag och Daniel får uppleva Melissas första saker tillsammans är så jäkla stort för mig att jag stod och böla medans Molla åkte 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0