140311

Jag har så länge jag kan minnas velat vara smal. Hur jag sen blivit smal har kvittat. Då det snabbaste (och även dummaste) sättet är ingen mat och mycket träning är det oftast så jag gått till väga. 
Nu vill jag däremot se ut på ett helt annat sätt eller ja så annorlunda är det inte eftersom jag fortfarande vill vara smal men jag vill vara smal med muskler. Och det mina vänner är inte så jäkla lätt. 
Eftersom att jag vill ha ännu mer muskler men knappt har nått att bygga på så ska denne fd bulemitikern försöka gå upp ett par kilo. Fattar ni hur svårt det är? 
Dels måste jag tysta de inre demonerna och dels måste jag äta som en häst för att hamna på plus i kaloriintaget. Och det ska inte bara ätas det ska samtidigt vara bra mat. 

Det ska bli kul att se vad som händer och om det ens går men samtidigt är jag lite halvrädd. 
Vikten ligger just nu på 61,2 kilo. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0