140730

I måndags packade vi in oss och vad som kändes som halva vårt hem i bilen och gav oss upp mot Klippan där Daniel's pappa har en stuga. 
Och detta är vad jag kallar semester. I 3 dagar har vi blivit riktigt bortskämda och så väl omhändertagna. 
Igår bestämde vi oss för att kasta oss ut ur den mysiga bubblan och ge oss ut på ett cardiopass from hell. 
En trappa med 199 trappsteg. 6 rundor dvs 12 vändor. 
Snabb matematik = 2388 trappsteg. 
HOLY crap vad jobbigt, varmt och jobbigt det vart. Japp jag vet att jag skrev jobbigt 2 ggr. För att det va dubbelt så jobbigt som allt annat jag gjort innan. 


Idag har jag en helt sinnessjuk träningsvärk i mina vader, mina smalben och insidan av mina lår.
 Och tydligen ska vi ge oss på det igen om en liten stund. Livet med en PT! 


Kommentarer
frida

åhhh jag har också sjukt mycket träningsvärk haha :P

2014-07-30 @ 13:33:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0