140722

Jag är helt övertygad om att människan är en beroende-varelse. Alla är mer eller mindre beroende av något eller någon. 
Jag tex är beroende av läppsyl, närhet och Molla. 
Daniel är beroende av motivationsvideos/texter/låtar. Innan ett träningspass sitter han i soffan och suger åt sig varenda ord Arnold, Sylvester eller nån annan man med speciell röst säger. 
Igår tyckte han att jag skulle lyssna på något Arnold hade att säga:
I’ve always figured out that there 24 hours a day. You sleep six hours and have 18 hours left. Now, I know there are some of you out there that say well, wait a minute, I sleep eight hours or nine hours. Well, then, just sleep faster, I would recommend.

Så det vart precis vad jag gjorde inatt, jag sov mina 8 timmar på ungefär 6,5 timme. 
Klockan ringde 5.20. Klockan 6.15 steg jag upp (japp man kan försova sig till morgoncardio på semestern) 
Stack ner till gymmet och hoppade upp på löpbandet. Målet va 8 km på 60 minuter. Ungefär halvvägs kändes det jäkligt långt borta men jag klarade det. Jag klarade till och med 8,3 km. Mestadels löpning men va tvungen att hämta andan genom att gå då och då. 
Nu blir det frukost sen en heldag på stranden med familjen och Amanda. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0