140720 sundayfunday

Det blev en dag på stranden!  
Trots att det blåst och vi fick sand precis överallt blev det en bra dag med sol och bad. 
Jag och Molla badade 3 gånger och en av gångerna hände nått som gjorde mig både arg och förolämpad. 
I vattnen lite snett bakom oss står en vad jag tror är utvecklingsstörd. Jag kanske har helt fel men killen va typ 15 och hade flytpuffar på armarna och pratade som en femåring. 
Anyway en utvecklingsstörd kille och hans vad jag antar assistent står snett bakom oss. När jag och Molla leker i vattnet hör jag hur killen säger titta stjärnor. Och eftersom jag har halva min högra sida av kroppen fylld med stjärnor reagerar jag och sneglar bakåt. Killen står då och pekar åt vårt håll. So far so good. 
Nu kommer vi till förolämpningen. 
"Assistenten" som själv är fylld med tatueringar som ser ut att vara gjorda av ett barn och har en Roy och Roger keps på sig säger då: ja det är så jävla fult. Jag vänder mig då markant om att tittar på honom. 
Äckligt och smaklöst säger han då samtidigt som han flackar med blicken. 
What the FUCK?! 
Att folk tycker saker om mig är helt okej. Om folk har stake att säga det till mig istället är ännu bättre. 
Men att stå och prata skit om mina tatueringar bakom min rygg när man själv ser ut som fan är så jäkla lågt. Jag menar vem är han ens att ha en åsikt och hur jag ser ut? 
Lyckligtvis gick det snabbt över och vi kunde återgå till vårt.

När vi kom hem stack jag direkt till gymmet. Med tanke på att jag stekts i solen hela dan och knappt ätit eller druckit hade jag inte alltför höga förväntningar på passet men sand i öronen och saltvatten i håret gjorde succé. Det blev ett riiiiktigt bra armpass. Så pass bra att det vart jobbigt att äta efteråt. 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0