140719

Rent offeciellt har semestern inte börjat men min sista arbetsdag på 4 veckor va igår och idag är jag ledig så vi kan kalla det en uppvärmning inför semestern. 

Jag började min dag med att gå upp 5.45 för att köra 1 timmes cardio innan vi gav oss ut på äventyr. 
Kände mig som Rocky Balboa när jag gick till gymmet med min gråa huvtröja med luvan uppe. Trots att klockan va 6 och där inte fanns något tecken på mänskligt liv någonstans vart jag taggad till tusen.
Efter att ha kört intervaller i 60 minuter och svettats ut ungefär 1/2 liter genom precis varenda por i hela min kropp kände jag mig dock mer som en svettig strumpa. Men oj vad skönt! 

Dagen har sen spenderats i Malmö och hejat på pappa Daniel när han har spelar fotboll. 
När vi kom hem igen hade jag konstigt nog fortfarande energi och kroppen så stack än en gång till gymmet. Denna gången för att köra ett axelpass med snyggingen Sabina. Det började sådär, lite halv oseriöst och flamsigt men blev jäkligt bra till sist. Får jag bara värma upp ordentligt så är axlar en av mina favoriter. 
Efter passet skyndade jag mig hem för att äta så att familjen sen kunde åka till stranden för ett kvällsdopp. 
Jag och Molla va i vattnet som faktiskt var riktigt behagligt medans Daniel vaktade väskorna. 



En superbra början på vad jag hoppas blir en underbar sommar helt enkelt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0