140212

Idag har jag insett hur mycket jag faktisk saknar att vara mammaledig. 
Mollas dagis va stängt pga av studiedag så vi hade hela dagen för oss själv.
Morgonen började med sovmorgon och bullfrukost som pappa Daniel fixat. När vi ätit tog vi ett långt, varmt och inte så avkopplande bad. 
När vi va torra gick vi till vår lekplats 
(japp,den är vår nu. Vi paxade den idag) När Molla började bli trött gick vi hem och åt och begav oss sen ut på en långrunda. 

Sen va det dags för ett läkarbesök så att vi kan få reda på vad det är för fel på hennes mage. Hon fick stick i fingret och rörde inte en min. Min fantastiska tjej satt och lekte med allt annat runt omkring och verkade inte ens märka att dom tog 2 rör blod från henne. Som belöning för att min dotter är bäst i hela universum gick vi och åt på tusen2 och med ny energi i kroppen gick vi till stadsparkens lekplats. 

När Molla lekt klart gick vi hem och mös en stund innan pappa kom hem och störde. 










Bästa dan på länge ❤️


Kommentarer
moster

Äntligen har du börjat blogga ❤😘

2014-02-15 @ 11:03:02
Thilde

Eeeeeko

2014-02-18 @ 18:06:57
URL: http://thiilde.blogg.se
*Tessan*

Ditt nya mål måste bli att blogga en gång i veckan i alla fall 😎

2014-02-26 @ 05:26:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0