140210

Nu när man jobbar så känns helgerna olagligt korta! 
Denna helgen känns ännu kortare än vanligt men det kan bero på att vi sovit bort en hel del. Tyvärr har det inte blivit några sovmornar men Molla har tagit 2-3 timmar långa middagslurer så då har jag oxå passat på. 
Förutom att sova har jag hunnit med träning, promenader i solen, lekplatsbus (vi har en lekplats precis bakom vår lägenhet. Hur bra är inte det?!)
Melodifestivalstittande, tjejsnack och familjemys. 
Och helt plötsligt känns det som att jag trots allt fick lite gjort i helgen. 

I lördags tränade jag ben tillsammans med Petra och Anneli och my quads vilket bra pass. Jag lyckas nu mera knäböja 50 kilo utan pass och tar 160 kilo i benpress. 





Lördagens pass såg ut som följande: 
10 min uppvärmning på löpband. 
Liggande lårcurl 3 set
Knäböj 4 set
Benpress 4 set 
Sumosquats 4 set 
Bulgariska utfall 3 set 
Rövpress 3 set 
Benspark 4 set. 

Trots en enorm träningsvärk i ben och rumpa lyckades blev det en timmes promenad på söndagsmorgon innan jag tryckte huvudet fullt med bullar. 


På eftermiddan lekte jag och Molla på lekplatsen innan jag begav mig till gymmet för ett axel/mag pass. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0