140201

Nu är det över 1 månad sen jag skrev något här så när ni skriver att jag ska skärpa mig och att ni saknar bloggandet så förstår jag er. Jag saknar att blogga oxå men tiden räcker inte riktigt till. 
(På instagram är jag lite bättre på att uppdatera. Ciliija heter jag där om ni vill följa mig) 
Men iaf. Som så många ggr förut lovar jag att bli bättre. Vi får se hur länge det funkar denna gången ;)
Den senaste månaden har iaf innehållit jobb, träning ochfamiljemys.  


















Monkey see. Monkey do. Efter att ha sett mamma och pappa (mest pappa) lyfta upp tröjan framför spegeln typ 209 gånger har även Melissa börjat göra detsamma. 







Jag vet! Hon är i stort behov av en frisör 😜


Kommentarer
Emma

Vad snygga de svarta och gråa tightsen är på bilden där du gör någon typ av utfall med vikter och där du har gröna strumpor. Vart kommer dom ifrån ? :)

Svar: Tack tack :) dom är från hm och om jag inte minns helt fel så finns de fortfarande kvar att beställa från nätet ;)
Ciliija

2014-02-04 @ 13:21:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0