141231

Trots att jag va trött och hungrig som en varg blev det ett ryggpass tillsammans med Daniel efter jobb igår. 
Passet va väl inget superpass men sällskapet va iaf trevligt. 
Jag försökte mig på chins igår men jag klarar banne mig inte. 
Chins är något jag sagt att jag velat klara av sen typ 2009 men det sitter fortfarande inte. 
Så minst 2 chins under 2015!! 
Inget nyårslöfte. Bara ett mål.
Löftena kommer i ett annat inlägg 😉 





Nu har jag precis gått färdigt min timme på löpbandet i ganska mycket lutning så min rumpa värker men på ett bra sätt. 
Ett annat mål med 2015 är att ha en rumpomkrets på minst 100. Nu är jag uppe i 97 så det borde inte vara helt omöjligt men med tanke på att den bara växt 2  cm sen september 2012 så har jag att jobba på. 

Jag tänkte sammanfatta mål och löfte i ett senare inlägg så stay tuned 😜 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0