141208

I helgen har vi varit uppe i Stockholm för att hälsa på Daniels syster. 
Vi har bott på hotell vilket innebär hotellfrukost vilket i mitt fall innebär no limits. 
Så frukosten har beståt av vad som känns som 2000 kcal bara den. Att det sen ätits pizza och annat till lunch och middag gör att jag känner mig allt annat än i form just nu. 
Fast rund är ju en form så jag känner mig rättare sagt ur form så nu blir det inget godis, ingen läsk, inga kakor och ingen flottig mat fram till julafton. Ca 2 veckor bars men jag känner min kropp ganska väl vid detta laget så jag vet att det kommer göra skillnad. 
Så nu kör vi! 


I övrigt va Stockholm toppen. Vi gick runt i vad som kändes som hela huvudstaden. 
Flyget både dit och hem kunde inte gått bättre. Melissa hade inga som helst problem med att flyga och tack vare farmors iPad satt hon som ett ljus hela resan. Ett smart ljus! Ungen lägger pussel och hittar djur som ingenting. 









På lördan var vi på Junibacken. 










Mitt älskade ljushuvud ❤️







Julskyltning på nk! Gud vad fint det va 😍





Mamma Mu är det du? 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0