Min födelsedag

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag. Hurra hurra hurra 🎶 
Jag väcktes av en Molla som i princip kastade en ros på mig och slet upp kuvertet med vad som skulle visa sig vara det första av 3 kort i åt mig. 
På kortet hade daniel skrivit en kärleksförklaring som gjorde mig alldeles varm i hjärtat. 
Och eftersom jag är en mega rutin människa visste han precis vart han skulle lägga nästa kort och ros. 
Om ni gissade på toaletten så hade ni helt rätt. 
På kortet stod det att jag fick välja min egen present och medans mina tankar gick bananas gick jag ut i köket och möttes av världens lyxfrukost och ännu fler rosor. Färska bär, bullar, massor med pålägg och sista kortet. 
Presentalternativen var: 
En cykel
Inlines
Ett par egendesignade nike skor eller 
Ett besök på Ystad Saltsjöbad. 
Så många bra alternativ att jag har jättesvårt att bestämma mig. 


När jag tryckt huvudet fullt av nutella bullar gick vi till gymmet där jag skulle träna ett pass med Sabina och den fina lilla människan hade med sig blommor till mig. Världens bästa pwo! 
Passet i sig vart extremt halvdant eftersom att Melissa inte helt otippat vägrade vara på dagiset. 
Nu har jag precis fått Melissa att somna och ligger med henne på min arm och känner absolut ingen stress över att bli äldre. Jag är 26 år gammal. Stolt mamma till min fina 2 åring. Sambo med min stora kärlek och jäkligt nöjd med livet. 






Kommentarer
*Tessan*

Ystad Saltsjöbad 😍

2014-08-16 @ 16:50:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0