140824

Helgen är snart över och imorgon är det dags för Melissa att gå tillbaka till dagis efter 5 veckors semester. Jag är SÅ nervös att det är lite larvigt. 
Vi har förberett Molla genom att hälsa på på dagis och nu ikväll fick hon vara med och packa ihop extrakläder och namna sina ytterkläder. Jag tror att det kommer vara svårt imorgon men att hon kommer komma in i det snabbt eller det är det jag hoppas iaf. 

Denna helgen har gått alldeles för fort. Både lördan och söndan bokstavligt sprang förbi och eftersom jag inte bloggat tänkte jag köra en snabb uppdatering. 

I lördags blev det ett morgonpass på gymmet. Ben med den fina Sabina stod på schemat och japp det blev precis så bra som det låter. Vi testade lite nya övningar bl.a. Kickback i benspark kombinerat med gamla hederliga squats och bulgarisks utfall 




Kan även ha dött och kommit till träningsbyxhimlen. Mina byxor är av märket Freddy wr.up och är det skönaste som suttit på mina ben. Att dom dessutom formar rumpan sådär mega snyggt är ju ett stort plus. 

När vi var färdiga på gymmet åkte vi in till emporia och mötte upp min syster. Vi gick på mintgrön flug-jakt men kom hem tomhänta. Vi ska på bröllop nästa helg och klänningen jag ska ha är mintgrön så tanken va att daniel skulle ha en matchande fluga men det fan s inte att hitta någonstans. 
Jag har en likadan klänning i rosa som jag skulle kunna ha istället och rosa fluga är nemas problemas att hitta. 
Vad tycker ni? 
Köra på mintgrönt och inte matcha eller köra på rosa och matcha? HJÄLP! 

Idag blev det bara ett snabbt cardiopass och lite solning 



Innan jag och Molla drog på oss nått sånär matchande outfits och begav oss ner till stan för fika med Amanda ❤️ 






Såhär trött blir man efter en tjejdag på stan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0