140820

Igår körde jag ett tokbra axel/bicepspass tillsammans med Petra. Jag fick äntligen upp de där eftertraktade 15 kilos hantlarna i hantelpress, visserligen med både uppdragnings och upputtningshjälp från Petra men upp kom dom och det blev 7 och 6 reps. Nästa mål är att klara det utan hjälp. 
När vi lämnade gymmet vart till och med riskakan jobbig att bära. 

Imorse ringde klockan 4.40 och då var det cardiotime. Jag får passa på nu under Daniels sista semestervecka för sen finns det ingen chans för morgonträning. 
Imorse blev det en timmes promenad i uppförsbacke och ja framåt lunch blev jag trött men det löste jag med hjälp av koffeintabletter 😉 


Vill man komma i världens tajtaste klänning och bara har 10 dagar på sig gäller det att ligga i. 

Tanken va att jag skulle träna efter jobb men 24 timmars jobb på 3 dagar och med 2 jobbiga pass i bagaget sa kroppen tack men nej tack så jag och Molla cyklade ner till stan och satte sprätt på barnbidraget istället. ✌️💸


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0