140814

Precis som förväntat kom en jäkla snorförkylning som ett brev på posten efter jag dragit ut min tand. Så är det ALLTID. Det är varenda gång min kropp utsätts för något sånt så blir jag förkyld. 

Så idag borde jag lyssnat på min kropp, låtit den vila och ge den en chans att återhämta sig genom att inte gå till gymmet. 
Men det finns ingen tid för det för om 2 veckor ska jag på bröllop och klänningen jag dumt nog valt att ha på mig är så jäkla tajt att till och med mina små myggbett till bröst knappt får plats. Så ni kan ju tänka er vilket jäkla jobb jag har framför mig. 
Men skam den som ger sig. Jag jobbar bäst under press. Det kostar att ligga på topp och alla andra peppfraser. 
Det blev dock ett väldigt lugnt pass idag. Axlar, vader och mage. 
Jag tränade men kan inte påstå att jag gav allt. Inte ens 80% men ändå känner jag redan den berömda träningsvärkskänslan komma krypandes i mina axlar. Det blev även en lugn kvällspromenad med Sabina mest för att komma ut i friska luften. 
Jag är övertygad om att frisk luft och apelsiner kommer göra mig frisk igen. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0