140812 spontanitet.

Idag körde vi lite inskolning på gymdagiset för Molla. Hela familjen gick tillsammans ner till gymmet men väl framme var det bara pappa som gick in och tränade. 
Jag stannade kvar och lekte med Melissa. Det funkade bra och hon lekte fint men jag fick inte ens gå på toaletten själv. Så att vara där är inga problem men att vara där ensam är tydligen jättejobbigt. Vi får köra ett par dagars inskolning till och hoppas att det blir bra. Nästa vecka börjar jag jobba och veckan efter det börjar D jobba så målet är att det ska funka till dess. 
När daniel tränat färdigt blev det min tur att träna och han gick hem. 
Precis innan jag kom igång med mitt pass bestämdes det att vi skulle till busfabriken med Sabina, Chrille och deras 2 sötnosar. 
Så det blev ett snabbt rygg pass. Men snabbt behöver inte alltid betyda halvdant. Dagens pass vart tungt och effektivt och jag lämnade gymmet och kände mig jäkligt nöjd. 




Väl på busfabriken är det svårt att avgöra vem av oss 4 vuxna eller de 3 barnen som blev mest rastade. Men efter många timmar av hoppande, klättrande, kasande och springande var vi alla 7 ganska trötta. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0