140806

Om ca 3 veckor är det dags för Melissa att gå tillbaka till dagis efter 5 veckors semester. Med tanke på hur det har gått på gym dagiset så är jag faktiskt lite nervös. 
Snespår: idag gick det inte ens att lämna henne utan jag och daniel fick turas om att hålla henne medans den andra tränade. 

Åter till ämnet. Sen Melissa började på dagis i slutet på september förra året har inte inte gråtit en enda gång under lämningen. Hon har klamrat sig fast och försökt dra ut på det men jag har aldrig gått ifrån en gråtande Molla. Hon trivs jättebra på dagis och springer oftast in och glömmer nästan bort mig. 
Men efter 5 veckor är jag rädd att hon ska ha glömt hur mycket hon egentligen trivs. Men det återstår att se. 

Förra veckan beställde jag ett litet start kit i form av keps och ryggsäck. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0