140805

Tanken va att jag skulle träna när Melissa somnat för kvällen så att jag skulle kunna spendera så mycket tid som möjligt med henne idag. Men ändå blev det ett pass i förmiddags vilken jag är glad för just nu eftersom att Molla preciiiis somnade. 
Vi har som sagt bytat gym till ett med barnpassning men Melissa vägrar bli lämnad där men idag vart där ett annat barn hon har träffat ett par gånger och det gick att lämna utan problem. Jag satt med en liten stund och när hon va mitt uppe i leken sa jag hej då. 

Det blev ett snabbt armpass tillsammans med Daniel. Måste erkänna att jag kände mig sjukt ofräsch och fladdrig när jag klev in på gymmet men jag hittade iaf en del av glöden och det blev ett helt okej pass. Nu är jag nästan mer taggad än nånsin att komma i absolut toppform. 

Såhär ser det ut just nu: 



Efter gymmet åt vi och sen gick jag och Melissa in i sovrummet för att sova middag och efter 3 timmars mys vaknade vi och då vart middan serverad. Vi lätt maten smälta lite och gick sen en kvällspromenad ut till kyrkoköpinge och tittade på hästar. 
Molla har nyss somnat och jag ska ta mig en dusch innan jag kryper upp i soffan med min kvarg och ser minst ett avsnitt pretty little liars. 
Har ni sett den? 
Så j.ä.k.l.a bra!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0