140422

Efter 2 dagars tystad fick jag ett kort men effektivt medelande från min blogg-coach. Japp jag har en bloggcoach som ser till att jag bloggar. varför har här då varit tyst de senaste dagarna? Det har jag faktiskt inget bra svar på om jag ska vara helt ärlig så jag tänker låtsas som ingenting och istället berätta om
min dag. 
Jag valde att ta ledigt från jobb idag och umgås med min dotter. Det är så sjukt hur mycket man kan älska sitt barn.
Jag saknar henne när hon sover, ibland räcker det att hon är i ett annat rum för att saknaden ska komma krypande. Och efter att vi varit lediga i 5 dagar va tanken på att lämna henne på dagis nästan hjärtkrossande så jag drog ut på lidandet en dag och hade en supermysig dag istället.
Medans Molla satt och åt frukost drack jag en celsius och när vi var färdiga gav vi oss ut på en promenad i solen. Vi tittade på ankor och sjöng alla sånger vi kunde komma på. 
 
När vi kom hem åt hon lunch och jag frukost och sen lekte vi en stund innan det var dags att sova middag. Molla somnade på mig och jag låg och drog in hennes doft tills jag blev helt snurrig. När jag samlat på mig tillräckligt för att klara mig en stund gick jag ut och sola på balkongen. Efter ett tag hörde jag en liten röst viska: mamma, hej mamma. 
Vi åt ett litet mellanmål och cyklade sen ner till stan och gungade med Amanda. 
 
På kvällen stack jag ner till gymmet för att träna rumpa och vader. En skum kombination men det funkade faktiskt väldigt bra. Körde lätta men jobbiga övningar på rumpan. En ser ni här 👇

Vader däremot körde jag tungt. Tungt som fan faktiskt. Det gjorde jag sist och då jag fick en hemsk träningsvärk som höll i sig i 5 dagar. 



Kommentarer
Thilde

Hahaha das bloggcoach! :p bra med ledigt, passa på o njut av vädret :)

2014-04-22 @ 22:09:41
URL: http://thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0