140429

Igår körde jag ett sent armpass. Med sent menar jag kl 20. 
Jag tycker verkligen inte om att träna så sent. Dels för att tröttheten börjar komma krypandes och innan man är färdigtränad, duschad och har ätit är klockan typ 22.30. Men eftersom jag var ledig idag tänkte jag att jag kunde bita ihop och bara göra det. 
Och det blev faktiskt ett riktigt bra armpass. Armarna skakade när jag va klar och när jag äntligen kom i säng 3 timmar senare kände jag fortfarande pulsen dunkandes i mina biceps 


Idag har jag och Molla som sagt varit lediga så vi började med lite sovmorgon för att sen gå en timmes pw. 


Magen är alltid som plattast på morgonen så då gäller det att vara snabb med kameran 😉 

När vi gått färdigt gick vi raka vägen till lekplatsen och busade en timme. Sen va det lunch och sovtajm för Molla och lunch och solpressning för mig. 

Dagen träning blev ett benpass. 
Mina jäkla knän spökar igen. Dom gör alltid ont. Ibland mer och ibland mindre. Hur mycket jag än värmer upp så finns det övningar jag inte kan göra. Knäböj tex är helt uteslutet. Lagom till sista övningen så började smärtan att släppa men då va jag så trött i ben och rumpa att jag gav upp och gick hem. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0