140414

Idag är det måndag och denna bilden på Molla visar tydligt vad vi känner inför det. 


Helgen har gått så snabbt att när Daniel kom in i sovrummet för att säga hejdå frågade jag var han skulle eftersom jag var helt övertygad om att det var söndag. 
När han svarade att han skulle till jobb slog det mig som en käftsmäll att det redan va måndag och inte tusan blev det bättre efter det.  
När jag för en gångsskull kom ner till cykeln i god tid hade låset bestämt sig för att inte fungera så efter det att jag knäckt nyckeln i låset fick jag klippa upp skiten och blev till sist 25 minuter sen till jobb. 

Som tur är har helgen varit mycket bättre. 

I lördags fick vi sovmorgon till 8.30 vilket inte har hänt sen jag vet inte när. Vi åt frukost i lugn och ro, storstädade lägenheten och gav oss sen in till Malmö för att lämna över Molla till Daniels mamma så att vi kunde träna ihop. 
Det blev ett axel/armpass på det grymt grymma gymmet aa-elite i Malmö. 


Att träna tillsammans med Daniel gör att endorfinerna sprudlar lite extra. 

När vi hade tränat klart åkte vi hem till Daniels mamma för att fira D's lillasyster som fyllde år. 

På söndan fick vi till och med väcka Molla vid 9 tiden för att vi än en gång skulle lämna bort skitungen för att kunna träna ihop. 
Denna gången va det ett benpass som skulle köras. Och lord vad jag tog i! Aminosyrorna åkte upp och ner ett par gånger. 




Precis innan jag trodde att jag skulle svimma avslutade vi passet och gav oss hem till min syster som firade sin födelsedag (hon blir 23 år idag! 🎈)

Det va den helgen det och som sagt har den gått way to fort. 
Nu biter jag ihop och jobbar i 3 dagar för att sen vara ledig i 5. 




Kommentarer
Thilde

Hahaha jag dör vilken underbar bild!! Btw, träna ihop nån helg snart? Killarna kan passa ungarna?

Svar: Det tycker jag absolut. Så kan daniel och Alex träna ihop oxå ;)
Ciliija

2014-04-14 @ 21:16:27
URL: http://thiilde.blogg.se
Thilde

(Ser inte om du svarar här juuu) ja men precis vi passar ungarna i skift ;p

2014-04-15 @ 07:36:30
URL: http://thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0