130909

Igår hade jag min ätardag. Brukar försöka hålla igen på vardagarna och sen släppa på det lite på helgen. Förra veckan va jobbigare än vanligt, kände ett enormt sug efter onyttigheter så igår bestämde jag mig för att äta extra mycket. Så mycket att jag tröttnade på det och på så sätt klara kommande veckan utan problem.
Dagen såg ut som följande:
3 bullar med nutella och banangröt.
Ett sjukt jobbigt benpass
Big Mac och Co.
4 riskakor med nutella
4 matskedar nutella direkt från burken.
Godis och naturgodis.
Hemmalagade köttbullar med lingon, potatis och sås hemma hos Mollas farmor.

En chokladdoppad munk. 
Godis, naturgodis och chips hjärtan.

Väldig stor skillnad från min vardagliga kost som i stort sett består av kvarg, kyckling och ris.

Den sista vakna timmen mådde jag så illa men fortsatte ändå att äta och idag kan jag ärligt säga att jag inte alls är sugen på något onyttigt så min megamind plan fungerade.

<-- på morgonen innan jag började äta
På kvällen innan jag gick och la mig -->



Kommentarer
*Tessan*

Ser ut att tappat mycket vikt på din blogg-semester men jäklar vilka vältränade ben :0)

Svar: Jag har faktiskt gått upp nästan 3 kilo men det är nog mest muskler faktiskt. Tack så mycket :) 2 benpass i veckan börjar ge resultat.
Ciliija

2013-09-09 @ 18:21:19
Nathalie

Ha! Jag tycker att din mage är snyggast på kvällen! Knäppt va? Man ser den snygga formen vid höften då.Bra jobbat!

Svar: Haha smaken är som baken ;)
Tack så mycket! :)
Ciliija

2013-09-09 @ 21:50:34
URL: http://msnathalie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0